Road To MWBC 2012



Salam.. Dimaklumkan bahawa perjumpaan bersama "bakal instructor" dengan penasihat telah pun dilaksanakan dan hasilnya adalah seperti berikut.

Drum Major bersama Section leader akan decide player yang akan pergi ke comp tersebut. Pelajar yang berminat dan mempunyai komitmen yang tinggi amat diperlukan. Strength by instrument akan di'list-down' kat hujug post ni.

CG (colorguard) akan dibuka untuk comp ni. Akan ada audition untuk pemilihan CG yang akan difikirkan kemudian bila dan dimana. Kepada yang berminat boleh cuba belajar sendiri melalui internet (tutorial, Youtube, dll). Pole dan flag akan dibeli kemudian setelah bajet diluluskan.

Bandcamp dijangka akan diadakan pada awal semester depan (bulan 9) selama 2 hari sabtu dan ahad. semua yang akan main untuk comp ni wajib turun bandcamp tersebut. Instructor akan hadir 4 kali sebulan bergantung pada kelapangan masa student dan kelulusan bajet.

Tema yang akan dibawakan semasa comp akan dibincang kemudian sesama Section leader, assistant, DM sahaja.



List of strength by instrument:


snare=4
bass=5
tom=2
cymbals=4
M. bell=2
Trumpet=10
Mello=2
Trombone=8
Eupho=4
Tuba/Sausa=6 ***
flute/piccolo=4
clarinet=10
alto sax=4
tenor sax=2
conductor=2
CG=20**
pit percussion=6*

*optional sekiranya ada yang berminat.
**boleh lebih daripada jumlah yang diberikan. siswa dan siswi. pole masih x available untuk masa terdekat. akan diusahakan untuk mewujudkan practice pole custom made.
***Tuba masih x available, practice pakai sausa dulu. akan diusahakan untuk dipercepatkan sampai. siswa gagah sahaja.

post ni akan diupdate dari semasa ke semasa. sebarang pertanyaan, rujuk DM terus. tq~




1 comments:

Anonymous said...

1st?